درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 46515
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : NASEH

یک زن تایلندی به جرم کشتن، پختن و خوردن فرزندانش بازداشت شد.

به گزارش فارس به نقل از هافینگتون پست، روزنامه «بانکوک پست» در گزارشی نوشت که یک زن تایلندی متهم به کشتن، پختن و خوردن پسرانش شده است چرا که فکر می‎کرده آنها خوک بوده‌اند.

براساس این گزارش، احتمال می‌رود که این زن در این ماجرای غم انگیز دچار توهمات شدید شده باشد.

پلیس تایلند هفته گذشته شکایتی دریافت کرد که بر اساس آن یک زن در منطقه «چیانگ مای» در شمال تایلند متهم به کشتن، پختن و سپس خوردن دو پسر 1 و 5 ساله خود شده است.

پلیس درحالی وی را دستگیر کرده است که خواب بوده و درکنارش تکه‌هایی از بدن انسان کشف شده است.

گفته می‌شود وی از سال 2007 دچار بیماری روحی و روانی شدید است.



چندي پيش مجيد خراطها كه جهت كمك به زلزله زدگان اخير آذربايجان شرقي راهي اين استان شده بود ، پس از چند روز اقامت در اين استان به علت آلوده بودن محيط دچار بيماري تنفسي و عفونت شد و به بيمارستان منتقل گرديد

خوشبختانه طي خبري كه هم اكنون از سوي آقاي اسمائيل قاسمي مدير برنامه هاي ايشان به دست ما رسيده است حال عمومي مجيد خراطها خوب است و پس از به هوش آمدن ، از بخش مراقبت هاي ويژه به بخش عمومي منتقل شده است
ضمنا ايشان كليه شايعات در مورد وضعيت بد جسمي مجيد خراطها را تكذيب كرده و تمامي اخبار بجز موارد ذكر شده در متن بالا را كذب دانسته اند.

با آرزوي سلامتي هر چه سريع تر براي مجيد خراطها



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : NASEH

در حالی که تنها چند روز دیگر به برگزاری اجلاس **** عدم تعهد در تهران باقی مانده، تلاش غرب و رژیم اسرائیل برای اقناع کشور‌ها جهت شرکت نکردن در این اجلاس، افزایش یافته است. در این میان، روزنامه «هاآرتص» دلیلی بسیار عجیب و البته خنده‌دار را در ضرورت تحریم این اجلاس مطرح کرده است.

به گزارش «تابناک»، در آستانه برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، حضور شمار بسیاری از کشور‌ها در عالی‌ترین سطح در این اجلاس قطعی شده و شخصیت‌های برجسته جهانی، به ویژه «بان کی مون»، دبیر کل سازمان ملل نیز برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این میا‌ن، از چند روز پیش مقامات و رسانه‌های اسرائیلی تلاش شدیدی را آغاز کرده‌اند تا ضمن کاهش اهمیت این اجلاس، به طور خاص از شرکت دبیر کل سازمان ملل در آن جلوگیری کنند. هرچند تاکنون این تلاش به مقامات و رسانه‌های جنگ طلب این رژیم محدود شده بود، این بار روزنامه چپ‌گرا و ضد جنگ «هاآرتص» نیز از دیدگاه خود ضرورت عدم شرکت ‌بان در این اجلاس را مطرح کرده است.

به نوشته این روزنامه، مهمترین دلیل اینکه‌ بان نباید در اجلاس تهران شرکت کند، این است که حضور وی در ایران، این ادعا را که ایران بر اثر تحریم‌ها منزوی شده، زیر سؤال می‌برد و در نتیجه، موضع جنگ‌طلبان آمریکایی و اسرائیلی که حمله نظامی را تنها راهکار مقابله با ایران می‌دانند، تقویت خواهد شد!



این روزنامه ادامه می‌دهد، حتی در صورت منصرف شدن‌ بان از شرکت در اجلاس عدم تعهد نیز برگزاری این اجلاس واقعه‌ای ناخوشایند در شرایط کنونی به شمار می‌رود، زیرا حضور صد‌ها نفر از نمایندگان کشور‌ها، از جمله شمار بسیاری از رهبران جهان در کنفرانسی که ایران ریاست آن را بر عهده دارد، باز هم به معنای شکست تلاش‌ها برای منزوی کردن ایران و تقویت موضع نتانیاهو خواهد بود.

چنین امری همچنین دو دیدگاه موجود در میان رهبران اسرائیلی را تقویت می‌کند: یکی اینکه «همه دنیا علیه ماست» و دیگر آن که «ما تنها می‌توانیم به خودمان متکی باشیم». در نتیجه، برگزاری این اجلاس، دست‌کم از جنبه روانی می‌تواند مسیر جنگ را هموار‌تر کند.

این استدلال هرچند عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما در حقیقت بیانگر نکاتی مهم درباره ماهیت نگرش غرب و رژیم اسرائیل به موضوع اجلاس عدم تعهد است. مهمترین نکته آن، دقیقاً‌‌ همان چیزی است که در متن مطلب هاآرتص به آن اشاره شده؛ یعنی این موضوع که برگزاری اجلاس عدم تعهد، نشان دهنده تحرک و پویایی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و بی‌پایه بودن ادعا‌ها درباره منزوی شدن ایران در جهان است.

اما سفسطه‌ای که در مطلب این روزنامه وجود دارد، اشاره نکردن به این نکته است که حقیقت فوق، نه تنها تهدیدی برای ایران نیست، بلکه در حقیقت موضع ایران را در قبال غرب و رژیم اسرائیل تقویت کرده و مقامات جنگ طلب این رژیم را در چالش اساسی رویارویی با ایرانی قرار خواهد داد که تنها نیست و دوستان منطقه‌ای و بین المللی مهمی برای خود دارد.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب